älskade vän

Hittade det här underbara kortet på vår första katt. Mina föräldrar skaffade honom samma år jag föddes och vi blev helt oskiljaktliga, även om vi hade våra duster ;) Finns inte mycket som slår den värme man känner i hjärtat av att få ett djurs tillit och lojalitet. Gud vad jag älskade den katten!
Har länge velat skaffa en egen och nu när jag bor själv och inte behöver ta hänsyn till någon som inte uppskattar kattens fantastiska natur, funderar jag på att göra slag i saken. Hindret just nu är dock ekonomin och tidsbristen, så inser väl att det inte är rätt läge ändå... Men snart!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattsson

http://www.fiahemmet.se/

Svar: Bra tips!! :)
Elina

2013-01-12 @ 19:11:37
URL: http://www.fiahemmet.se/
Postat av: Johanna

Gört!!!! Jag vill också ha en men inser att det blir väldigt svårt för mig att åka till Linköping spontant och det är ju lite trist...

Svar: Ja, det är sant! Man blir ju väldigt bunden, men om man bara ska vara borta en eller två nätter brukar det inte vara så svårt att fixa kattvakt ;) Men klart man måste planera livet lite annorlunda.
Elina

2013-01-16 @ 21:01:47
Postat av: Mamma

Åh, vad han var söt!!

Svar: Visst var han! Finaste!
Elina

2013-01-30 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0