specialdesignad ram

Den här makalöst snygga ramen har Kim i Out of Clarity gjort(!) till mig!! TUSEN TACK!! Jag är så sjukt nöjd! Det var precis så här jag föreställde mig tavlan när jag målade den; upphängd i en riktigt fet, blanksvart ram som lyfter ut den från väggen. Den verkligen förstärker känslan av lyx och ger tyngd åt tavlan. Fan så bra det blev!

Nu återstår bara problemet vart jag ska få plats att hänga upp den i min lilla lägenhet... Jag får flytta till större helt enkelt! ;) Men tills dess får den hedersplatsen på mitt skrivbord i vardagsrummet, för den förtjänar verkligen att visas upp! Ramen är nästan ett större konstverk än tavlan ju!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fantastiskt fina tavlor du gör! :D Denna är min favorit! <3 ^^ Den gör sig grymt bra i den svarta ramen.

Snubblade in hit från Styleroom, kunde inte låta bli att titta mer på dina vackra målningar. :)

2012-05-24 @ 22:07:03
URL: http://bluemasquerade.blogspot.com/
Postat av: Elina

Ååh tack så mycket! :D

Ja, visst blev det bra? Ramen blev verkligen klockren :) Jag ser att du också har en blogg, ska spana in den! ;)

2012-05-25 @ 09:49:29
URL: http://elinajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0