Tips!

Jag har tagit upp träningen igen och det känns underbart! Att Figge tipsade om den här godbiten satte även lite extra guldkant på det hela. Den kan tas som ett proteinrikt mellanmål eller som återhämtning efter träning och smakar faktiskt riktigt gott! Jag valde smaken "fudge crisp" och det känns nästan som att äta godis ;D
Trots detta vill jag ändå slå ett slag för gamla hederliga Whey-80; ett proteintillskott i pulverform som man blandar med mjölk eller vatten. Högre andel protein och färre kalorier (om man blandar med vatten dvs). Jag har kört med det flera år och tycker det funkar superbra. Finns i massa olika smaker, men av dem jag har provat är choklad klart godast.

Finns i en mängd olika smaker hos Gymgrossisten.com, där ett 20-pack kostar 298:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0