Middag x 2

Förra helgens födelsedagsmiddag hemma hos mamma i Ljungsbro var jätte trevlig och maten var lika god och spännande som alltid och när det gäller mamma Johanzon ;)


 

 

 

 











Och den här helgen var inte sämre den! Jag skulle bara ut på en "vanlig" middag hos mamma, tillsammans med hennes karl, men när jag kom dit så hade hon åter igen svängt ihop en 3-rätters! Snacka om LYX! :)








Väldigt fräsch och "somrig" meny :)
Hon är så himla duktig på att laga mat, min mor! Kan bara hoppas att nåt av det har gått i arv ;)

Kommentarer
Postat av: Anette Johanzon

Tack Loppan för allt beröm med maten! Vad det är roligt att du uppskattar den. Stor kram och ha det jättebra

2011-04-12 @ 21:35:58
Postat av: Elina

Tack själv! Den är ju så himla god! Det är verkligen något jag uppskattar :) Stor kram tillbaka!

2011-04-13 @ 09:59:54
URL: http://elinajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0