Konstutställningen!


Först och främst vill jag sända ett stort tack till alla er underbara människor som var där och förgyllde min dag!
Sen vill jag ge ett särskilt stort tack till Matilda, som gjorde det hela möjligt genom att fixa lokal, planera och såg till att allt blev av överhuvudtaget. Vad skulle jag göra utan dig snuttan! Du är bäst!
Vill även tacka min underbara mamma som ställde upp som kökspersonal m.m. Kan inte ha en bättre mamma!
Ett stort tack även till Figge, som fixade affisher, bar bord, kollade kaffekannan och ställde upp på alla sätt och vis!
Jag hade en helt underbar dag tack vare er!

Är så roligt att få sån bra respons på något man jobbat med så länge och verkligen lagt ner sin själ i.
Fick en hel del sålt också, det känns riktigt bra!

Känns dock lite tomt att det redan är över... Men får väl börja planera inför nästa då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0