powerwalk och lp-skivor

Idag satte jag på mig lurarna och tog en riktig powerwalk runt ån. Fan vad skönt det var! Rensade huvudet lite också. Passade även på att svänga förbi min kära far och hjälpa honom lite med datorn. Väl där fick jag syn på hans gamla samling med lp-skivor som han hade hämtat upp ur källaren. Vad kul det var att kolla igenom alla fodralen! Det var massa skumma artister jag inte kände igen, men en del guldkorn fanns det allt. Allra roligast var att jag hittade en skiva som mamma hade köpt INNAN hon flyttade ihop med pappa! Det stod hennes namn och sedan telefonnummret hem till mormor och morfar. Det är över 35 år sedan; ger en lite perspektiv på tillvaron på något sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0