Äppelblom





Så här vackra är äppelträden i "min" trädgård just nu. Blir lite sugen på att ta fram akvarellfärgerna när jag studerar deras pastelliga och puderlätta färger. Skönheten är bedårande.
Det är en till grej som har slagit mig denna vår: var är alla humlor? Jag har knappt sett en enda. Det är ganska tunnt med getingar och bin också. Har vintern gått så hårt åt dem? Visst, det kan väl vara skönt att få ha sin saft ifred när man glassar på balkongen, men trots det så saknar jag deras vimsiga surrande. Det hör till på nåt sätt! ;) Någon som vet vad det har blivit av våra små fikavänner?





Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder! Ta du fram dina färger också, det brukar ju alltid bli bra, eller hur?

2011-05-12 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0