tankemaskar


Bjuder på en äldre, ganska personlig bild. Jag målar ofta för att "få ur" mig saker. Det är ett väldigt bra sätt att uttrycka sina tankar och känslor på, åtminstone för sig själv. En bild säger mer än tusen ord som man brukar säga... Jag behåller dem oftast för mig själv eller kastar dem, för när jag väl har ritat eller målat klart så har de liksom fyllt sitt syfte. Men ibland ändrar jag mig och vill dela med mig. Kanske kan det hjälpa någon annan som också brottas med sina inre demoner att känna att han eller hon inte är ensam och ge inspiration till att uttrycka sina tankar i bild, ord, skrift, foto, musik eller på annat sätt. Alla behöver ventilera lite ibland. Du behöver inte visa det för någon om du inte vill. Det viktigaste är att du gör det för DIN skull.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0