vackert vitt

 

Vita liljor är en av mina favoritblommor. Jag fick en bukett av mamma igår och dom är helt underbara! Är det nåt som kan lyfta inredningen i ett rum så är det färska blommor. Känns så mycket fräschare här hemma nu, och ett extra plus att dom har slagit ut idag - lagom till helgen. Känner på mig att det här kommer bli en toppenhelg! Ikväll blir det färsk lax (min absoluta favoriträtt) till middag tillsammans med några av dom som står mig närmast, morgondagen bjuder på en tripp till Norrköping och på söndag blir det 27-årskalas. Även solen behagar visa sig, så nu blir det att ta med en filt ut i trädgården och läsa lite i min nya bok av Dean Koontz. Awesome!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Jag undrar vart du har köpt det där soffbordet? Det är så snygg och jag skulle gärna vilja ha ett eget!

Tacksam för svar!

Mvh Bea

2012-03-06 @ 11:02:21
Postat av: Elina

Hej! Ja visst är det snyggt! ;D Det är köpt på Nordik för ca 2år sedan, men dom har ju tyvärr gått i konkurs nu :/

Hoppas du hittar något liknande någon annan stans.

Mvh //Elina

2012-03-06 @ 17:17:11
URL: http://elinajohanzon.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej! Jaha okej, då är det bara ut och leta! :)

Mvh Bea

2012-04-23 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0