härlig helg

Har haft en helt underbar helg fylld med kreativitet och trevligt sällskap!
Hade ett par grabbar från bandet här i lördags för att prata ihop oss om loggan och det slutade med att allihop gick loss med alla pennor jag hade! Roligast var nog ändå att göra en gammaldags "vikgubbe", ni vet en sån där när man viker ett papper flera gånger och så ska alla måla varsin del av en gubbe. Kan bli hur galet som helst! :D










Söndagen fortsatte i kreativitetens tecken med scrapbooking ute i Ljungsbro. Det var mamma som drog med mig på en träff och trots mina tvivel så var det faktiskt riktigt roligt! Vi var där hela dagen; från kl 11 på förmiddagen till halv fem! Dock känner jag mig fortfarande betydligt tryggare med en pensel i handen än en sax ;) Det här med att klippa och klistra är nog inte riktigt min grej. Men kul var det! Speciellt att kolla på alla andras fina kort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0