skrutt

Känner mig lite som det här äpplet just nu...

Allt känns tråkigt och både kropp och själ går på tomgång. Längtar så himla mycket tills våren kommer på riktigt - då brukar jag alltid få lite mer inspiration. När naturen vaknar och allt börjar sjuda och knoppa och det doftar varm asfalt och skog. Då mår jag som bäst.

Jag blir mer och mer sugen på att köpa en vettig kamera och lära mig fota. Gick en fotokurs i gymnasiet och tyckte det var riktigt roligt. Det var dock med en vanlig "old school" systemkamera och mycket arbete i mörkrummet. Jag är mer för att sitta och pula i photoshop och gör det så ofta jag får tillfälle. Därför borde man kanske slå till på en lite bättre digitalkamera (den jag har nu är över 5 år gammal). Ska man ha en riktigt bra får man dock punga ut mer pengar än vad en bil i min prisklass kostar, och sanningen att säga så är jag i större behov av en ny bil än en ny kamera ;) Det finns ju dock väldigt bra budgetvarianter som antagligen duger jätte bra åt en glad amatör som jag själv. Jag får höra mig för lite så får vi se om jag slår till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0