tjuvstart

Jag smygstartade redan förra helgen med glögg och pepparkakor, och idag kunde jag inte låta bli att ta fram flaskan igen för att värma mig en kopp tillsammans med trevligt sällskap. Det är sån himla mysfaktor med den där lilla minimuggen som luktar jul. Jag längtar tills advent när man får, på riktigt!
Det blir ju första julen i nya lägenheten och jag kan knappt bärga mig tills jag får rota fram adventstjärnorna från källaren och sätta nya ljus i staken. Undrar vad jag ska fylla den med i år? Har haft allt ifrån mossa, enris, nötter, stenar, kulor, polkagrisar och gud vet vad. Funderar faktiskt på om det inte får bli en helt vanlig med bara mossa i år. Less is more sägs det ju... men vi får se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0