Lucia

Har fått det lite adventsfint här hemma.

I dag drog jag på mig termobrallorna och pulsade hem till pappa med lite lusse-fika. Det blev uppskattat :) Kan knappt tro att det redan är 3:e advent och det är inte ens 2 veckor kvar till jul. Börjar få lite panik över julklapparna som inte är inhandlade än. Men det är ju samma visa varje år så jag antar att det inte är något att stressa upp sig över. Ska försöka njuta av den här tiden som är kvar fram till jul. Jag tycker själva julafton är grymt överskattad. Det är ju allt innan som är mysigt; hänga upp adventsstjärnorna, tända ljus, baka pepparkakor, pyssla och träffas på glöggkvällar och lusse-fika. Själva julafton är mest en enda lång hets av åkande, ätande och paketöppnande innan man tillslut somnar till Svensson Svensson helt proppmätt och lätt illamående av all fet mat och godis. Rätta mig om jag har fel ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0