nya erfarenheter

Idag gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle våga.
Jag gick ner på stan, köpte ett skissblock och en kulspetspenna och satte mig på en uteservering och ritade - helt själv!
Den senaste tiden har jag känt att jag har kört fast i mitt måleri och inte hittat någon inspiration, så jag tänkte att jag får helt enkelt testa nåt nytt, och det hjälpte faktiskt! Det fanns så mycket att titta på runt omkring och jag njöt av solen i ansiktet och att bara sitta och studera folklivet på stan. Blev dock inte så mycket skissande som jag hade hoppats, men fick många nya intryck och en hel del nya insikter - framför allt om mig själv. Det var länge sedan jag kände mig så stark inombords som jag gjorde idag. Får bli mer sånt. Definitivt. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0